poniedziałek, 22 maja 2017

Śniadaniowe zielone smoothie

Aksamitne smoothie w zielonym kolorze doskonale sprawdzi się na drugie śniadanie, jest syte, więc wypijając porcję długo nie będziecie głodni. Przygotowując ten napój na mleku roślinnym będzie nie tylko wegański, ale będzie można zabrać go ze sobą do pracy, bo mleko roślinne nie psuje się tak szybko jak krowie.

środa, 19 kwietnia 2017

Żytnie pełnoziarniste ravioli z batatem i szpinakiem

Po świątecznych rarytasach nasz organizm potrzebuje dużo błonnika, a znajduje on się w dużej mierze w mące pełnoziarnistej, z której można przygotować nie tylko smaczne pieczywo, ale i pyszne ravioli, które będzie doskonałe na obiad.

środa, 12 kwietnia 2017

Jajka z tuńczykiem i rzodkiewką

Kolejna propozycja na faszerowane jajka. Kto lubi tuńczyka, temu na pewno zasmakują, bo jajka i tuńczyk doskonale do siebie pasują.

poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Jajka faszerowane brokułem i szynką

Wielkanoc tuż tuż, więc osobom, które jeszcze nie zdecydowały czym będą faszerować jajka przyda się mała podpowiedź ;) Brokuł, szynka i papryczka chili połączone majonezem idealnie komponują się z ugotowanymi jajkami.

piątek, 24 marca 2017

Hummus z czarnuszką

Hummus, czyli pasta z ciecierzycy cieszy się wielką popularnością, w końcu i ja zabrałam się za jego przygotowanie - wersja z czarnuszką przypadła nam do gustu na tyle, że cała porcja zniknęła dość szybko.